gradient top
topmenu lewy
topmenu prawy
 
 
 
Polityka Prywatności
W ramach naszej witryny cezartel.pl stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zgodnie z zapisami w Art. 173, 174 oraz Art. 209 znowelizowanej ustawy Prawo Telekomunikacyjne (DU z 21.12.2012, poz. 1445), która dostosowała polskie przepisy do dyrektyw unijnych 2009/136/WE i 2009/140/WE  informujemy, że:

1. Witryna - serwis cezartel.pl nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.

2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu cezartel.pl i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych serwisu.
Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu cezartel.pl pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator serwisu firma CEZARtel Cezary Kamiński z siedzibą pod adresem ul. Brzozowa 17, 05-230 w Kobyłce.

4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
a)    dostosowania zawartości stron internetowych serwisu cezartel.pl do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
b)    tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
c)    utrzymanie sesji Użytkownika serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła.

5. W ramach serwisu cezartel.pl stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies:
- „sesyjne”  (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies).
Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej).
- „stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

6. W ramach serwisu cezartel.pl stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
a)    „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach serwisu;
b)    pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach serwisu;
c)    „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych serwisu;
d)    „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
e)    „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.

7. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika.
Użytkownicy serwisu cezartel.pl mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies.
Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika serwisu.
Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).

instrukcja modyfikacji ustawień dla cookies w Firefox:
http://support.mozilla.org/pl/kb/Włączanie i wyłączanie obsług ciasteczek

8. Operator serwisu cezartel.pl informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych serwisu.

9. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika serwisu cezartel.pl i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców, partnerów oraz serwisów opiniujących takich jak np: Ceneo.pl, Opineo.pl.
 
10. Więcej informacji na temat plików cookies można znaleźć również w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Adresy serwisów
Etykietka - stickers - plomba:
informujemy, że od 2010 roku każdy zakupiony u nas produkt posiada naklejona etykietkę z napisem:
www.cezartel.pl
gwarancja na: .................... od:
1 2 3 4 5 6        20xx
7 8 9 10 11 12  20xx
umieszczamy na niej informacje na jaki okres jest gwarancja i od którego miesiaca i roku obowiazuje,
etykietka tak oznaczona - nie oznacza, ze to nasza firma jest gwarantem zakupionego u nas sprzętu,
a ma jedynie na celu informować Państwa - naszych Klientów na jak długo i od kiedy dany produkt podlega gwarancji producenta.

Ogólne warunki przesyłania sprzętu do serwisów:

1. firma CEZARtel może pośredniczyć w przekazaniu sprzętu do serwisu producenta, jednak w takim przypadku Klient (przesyłajacy) ponosi koszty przesyłek do i z serwisu - taki zamiar należy uzgodnić z naszym Działem Handlowym.

2. Przesyłany sprzęt musi być odpowiednio zabezpieczony przez Klienta (przesyłajacego) od ewentualnych uszkodzeń w transporcie.

3. Firma CEZARtel nie ponosi odpowiedzialności za szkody w transporcie żle lub w cale nie zabezpieczonego sprzętu przez Klienta (przesyłajacego).

4. Do każdej przesyłki oprócz sprzętu Klient (przesyłajacy) zobowiazany jest do załaczenia:
  • dowodu zakupu w firmie CEZARtel (paragon lub faktura VAT)
  • dokładnego opisu usterki
  • adresu dostawy po naprawie
5. Każdy z niżej wymienionych serwisów ma inne procedury dostawy i odbioru sprzętu, dlatego radzimy przed wysyłka zasięgnać informacji bezpośrednie w danym serwisie - dzwoniac na jeden z poniższych numerów telefonów.

marka asortyment adres serwisu telefon do serwisu
General Electric telefony przewodowe i bezprzewodowe GE FAXIM
ul. Żelazna 54,
00-852 Warszawa
(22) 654 76 60 w.4
Alcatel telefony przewodowe i bezprzewodowe Alcatel FAXIM
ul. Żelazna 54,
00-852 Warszawa
(22) 654 76 60 w.4
Siemens
Gigaset
telefony przewodowe i bezprzewodowe Gigaset ARS SERWIS Sp. z o.o.
ul. Krochmalna 32a lok. 5, 00-864 Warszawa
(22) 622 00 42
Panasonic faksy STARFAX SERWIS
UL. Mickiewicza 25,
01-551 Warszawa
(22) 839 48 49
Panasonic telefony ARS SERWIS Sp. z o.o.
ul. Krochmalna 32a lok. 5, 00-864 Warszawa
(22) 622 00 42
Philips telefony DECT, VOIP RAGZ
ul. Piłsudskiego 143,
92-236 Łódź
(042) 676 30 38
Philips faksy LetMeRepair Poland Sp. z o.o.
ul. Częstochowska 140
62-800 Kalisz
(62) 753 80 87
Binatone telefony GSM, Radiotelefony FAXIM
ul. Żelazna 54,
00-852 Warszawa
(22) 654 76 60 w.4
LG telefony GSM LG Electronics BRC
ul. LG Electronics 7,
06-500 Mława
(23) 654 75 65
Samsung telefony GSM REGENERSIS
ul.Falencka 1B,
05-090 Raszyn
(22) 703 41 00
Lexibook telefony, fotoramki, aparaty foto,zegary FAXIM
ul. Żelazna 54,
00-852 Warszawa
(22) 654 76 60 w.4
Topcom telefony krótkofalówki PMR
FAXIM
ul. Żelazna 54,
00-852 Warszawa
(22) 654 76 60 w.4
Thomson dekodery DVB-T
RAGZ
ul. Piłsudskiego 143,
92-236 Łódź
INFOLINIA Thomson
801 702 027
(42) 676 30 38
Strong dekodery i anteny DVB-T
RAGZ
ul. Piłsudskiego 143,
92-236 Łódź
INFOLINIA Strong
801 702 017
(42) 676 30 38
GoClever nawigacje, tablety Goclever Sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 18,
62-069 Zakrzewo
(61) 848 87 67
AgfaFoto aparaty i ramki cyfrowe LetMeRepair Poland Sp. z o.o.
ul.  Częstochowska 140
62-800 Kalisz
(62) 753 80 87
Swissvoice
telefony
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
05-500 Piaseczno, ul. Puławska 40 A

Poniedziałek - Piątek – 9:oo do 16:oo
Infolinia:
801 800 308

email: swissvoice-serwis[at]ccsonline.pl
Grandstream
telefony i bramki VoIP,
Impet Computers Sp. z o.o.
ul. Marywilska 23 bud.H1
03-228 Warszawa
(22) 397 49 49
(22) 497 81 09

MKR-TPE
Mobicom
bramki GSM, wzmacniacze GSM, telefony stacjonarne GSM
Mobicom Sp. z o.o.
B.O.K ul. Asnyka 9c
71-526 Szczecin
(91) 333 000 7
AEG
listwy zasilajace i UPS-y




Castel
telefony, telefony stylowe
Zotel Sp.Jawna
ul. Klimontowska 23
04-672 Warszawa
(22) 812 72 80
Elnix IP-PBX
centrale telefoniczne IP-PBX Mx, Sx




Platan
centrale telefoniczne IP-PBX, bramofony




Slican
centrale telefoniczne IP-PBX, bramofony




Eura
domofony




Jablotron
telefony stacjonarne GSM




Yealink
telefony VoIP




Goodram karty pamięci i pamięci USB
FAXIM
ul. Żelazna 54, 00-852 Warszawa


(22) 654 76 60 w.4

















Platan PRIMA

PRIMA - VoIP stał się prostszy
integracja tradycyjnej telekomunikacji z telefonia internetowa...


centrala z polem komutacyjnym IP
idealna dla microfirm, niewielkich oddziałów, punktów usługowych lub sklepów liczacych do 10 pracowników
idealna do domów jedno i wielorodzinnych




dostępne konfiguracje:


  • 3 porty VoIP (miejskie)
  • 2 linie analogowe miejskie
  • 6 analogowych linii wewnętrznych
  • 2 porty wewnetrzne VoIP

możliwosc rozszerzenia konfiguracji o:
  • 1 łacze miejskie ISDN (2B+D) lub 1 miejska linię analogowa
  • 2 lub 4 wewnętrzne linie analogowe
  • 4 porty wewnętrzne VoIP
  • nagrywanie rozmów (licencja + karta 2GB SD)
  • taryfikacja rozmów on-line Telium

ważniejsze cechy:

  • zintegrowany VoIP w cenie konfiguracji bazowej
  • VEK - Voip'owy Eliminator Kosztów:
    • dostęp do taniej telefonii internetowej bez dodatkowych bramek, kart i telefonów IP
    • unikalna funkcja Call Through - dzwoń z komórki przez VoIP
    • funkcja LCR - wybór najtańszej drogi połaczeniowej
  • Plug & Talk - czyli podłacz i rozmawiaj - centrala jest gotowa do użycia po wyjęciu z opakowania z predefiniowalnymi ustawieniami fabrycznymi
  • PRIMA Web Konfigurator - zarzadzanie centrala przez przegladarke internetowa
  • Zobacz Kto Dzwoni - prezentacja numeru (CLIP) abonenta dzwoniacego na wyswietlaczach aparatów telefonicznych oraz z programie PLATAN CTI
  • zintegrowana, wewnętrzna Poczta Głosowa
  • rejestracja połaczeń z buforem w centrali
  • dowolnosć numeracji wewnętrznej (ilosć cyfr - od 1  do 4)
  • automatyczna zmiana trybów pracy
  • przenoszenie wywołania
  • przechwytywanie wywołań
  • gorące linie
  • zawieszenie połączenia HOLD
  • restrykcje połączeń wychodzacych
  • funkcja budzenia
  • współpraca z komputerem poprzez program Platan CTI (dodatkowe funkcje telefonu na ekranie komputera)
  • możliwosć nagrywania rozmów i sterowania urzadzeniami zewnętrznymi
  • możliwosć aktualizacji oprogramowania centrali (firmware update)
  • estetyczna obudowa do powieszenia na scianie


ważniejsze dane techniczne:

  • obsługa VoIP SIP 2.0
  • kodeki audio:
    • G.711 uLaw
    • G.711 aLaw
    • ADPCM
    • G.726
    • GSM
  • obsługa DDI / MSN dla ISDN
  • obsługa CLIP z linii ISDN, analogowych i VoIP i wysyłanie na porty wewnętrzne
  • zapowiedzi głosowe max. 8
  • łaczny czas pamięci głosowej dla zapowiedzi i Poczty Głosowej: 20 minut
  • melodie dla połaczeń oczekujacych: 4
  • obsługa kart SD dla zapowiedzi i Poczty, plików muzycznych, nagrywania rozmów
  • automatyczny transfer faksu
  • obsługa plików .wav 
  • bufor rejestracji połączeń: 5000
  • współpraca z bramofonami DB07
  • interfejsy: LAN i USB

zapraszamy do zakupu w sklepie internetowym www.cezartel.com


Centrale IP PBX - VoIP

Centrale IP-PBX to najnowoczesniejsza i następna po analogowych i cyfrowych generacja central telefonicznych.

Zastosowanie najnowoczesniejszych zintegrowanych układów scalonych dało możliwosć znacznej miniaturyzacji sprzętu i zastosowania obudowy typu Rack 10" (1U i 2U) w centralach ELNIX.

Pragniemy zwrócić uwagę, że centrale IP-PBX - VoIP sa zintegrowanym, modułowym rozwiazaniem systemowym łaczącym w sobie funkcje wielu urzadzeń, które często oferowane sa jako oddzielne produkty.

Produkty te wprowadzaja do tradycyjnej telefonii - nowa technologie jaka jest VoIP.


Wszystkie centrale VoIP objęte są 24 miesięczną gwarancją producentów.


Elnix - centrale w wersji M i Mx (z nagrywaniem rozmów) oraz Sx o większej pojemności



PLATAN wprowadza nowa centralę IP PBX VoIP o nazwie PRIMA oraz PRIMA mini (bez VoIP)

IP PBX Platan PRIMA


Slican wprowadza nową centralę IP PBX VoIP o nazwie ITS-0206 i ITS-0286




Zapraszamy do naszego sklepu internetowego www.cezartel.com
Centrale VoIP
Sa to centrale telefoniczne różnych producentów.

Główne cechy:
 
  • to współpraca z różnymi operatorami i kodekami VoIP.
  • obsługa protokołów transmisji SIP
<< Start < Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Następna > Ostatnia >>

Wyniki 1 - 9 z 101
Copyright by CEZARtel 2010. Webmaster DeviNet