gradient top
topmenu lewy
topmenu prawy
 
 
 
Współpraca


W Twojej sieci i usługach panuje haos !
serwisowa umowa
My sprawimy, że będzie to wygladać tak !



Proponujemy Państwu długofalowa współpracę polegajaca na opiece serwisowej, gwarancyjnej i pogwarancyjnej sprzętu firm PLATAN, Panasonic, Slican oraz innych producentów oraz innych producentów w zakresie telekomunikacji i teleinformatyki.

Jestesmy do Państwa dyspozycji w szerokim zakresie usług zwiazanych z instalacja i konfiguracja sieci telekomunikacyjnych i informatycznych.

Podejmujemy się też ekspertyz, doradztwa i poszukiwania rozwiazań nietypowych problemów.

Wykonujemy usługi w każdym zakresie, ale szczególnie polecamy podpisanie umowy stałej obsługi serwisowej firmy.


KORZYSCI - jakie daje Państwa firmie stała fachowa opieka:
  • możecie w pełni skupić się na obsłudze Waszych klientów - nasza opieka umożliwia najlepsze wykorzystanie sprzętu, zwiększa wydajnosć i zapobiega awariom,
  • kontrola i zmniejszenie kosztów bieżacych firmy - które jest możliwe dzięki naszej wiedzy i doswiadczeniu, np. poprzez zmniejszenie rachunków telefonicznych (od kilku do kilkunastu %), bardziej trafne inwestycje w sprzęt.

PRZEWAGA - dlaczego jestesmy lepsi od jednego, a nawet dwóch ludzi zatrudnionych na etacie:

  • współpraca z firma zewnętrzna jest najczęsciej tańsza i prostsza niż zatrudnianie pracownika na etat,
  • nasi fachowcy, działajac u wielu klientów, stykaja się z wieloma różnymi problemami, sa na bieżaco z najnowszymi, najbardziej ekonomicznymi rozwiazaniami - i wiedza co się sprawdza w praktyce,
  • działajac dla wielu firm, możemy zatrudnić profesjonalistów wysokiej klasy - bezposrednie zatrudnienie takich ludzi jest zbyt drogie dla małej czy sredniej firmy,
  • posiadamy specjalistów w telekomunikacji - co pozwala nam na proponowanie kompleksowych rozwiazań - państwa system jest spójny i bardziej wydajny.

UMOWA - do czego nas zobowiazuje:

  • do bieżacej konfiguracji i konserwacji sprzętu zapewniajacej bezawaryjne działanie,
  • do szybkiej reakcji w czasie awarii - maksymalnie - w czasie okreslonym w umowie i możliwie najszybszego jej usunięcia,
  • do bezpłatnej naprawy, rozbudowy, instalacji oprogramowania lub nowego sprzętu - klient płaci tylko za częsci,
  • do doradztwa i kontroli kosztów w bieżacej eksploatacji (np. wydruki billingu) i nowych inwestycji.

W sprawie ustalenia ceny za opiekę prosimy o:

  • kontakt telefoniczny: 022 762-62-91 wew 3
  • kontakt poprzez e-mail:
  • formularz  KONTAKT

Cena jest kalkulowana indywidualnie i zależy od wielu czynników:
  • liczby telefonów (numerów wewnętrznych) w sieci lub innych urzadzeń, architektury sieci telefonicznej,
  • rodzaju posiadanej centrali telefonicznej,
  • zakresu godzinowego sprawowanej opieki; podstawowe godziny pracy to dni robocze w godz. 8.00 - 16.00 (ale możemy ustalić inny zakres - nawet 24h na dobę),
  • maksymalnego czasu reakcji na zgłoszona awarię - może on wynosić np. kilka godzin lub 24h, a dla awarii o bardzo dużym znaczeniu nawet 1 do 2h.
Miesięczny ryczałt może wynosić już od 50 zł netto w przypadku małej, prostej sieci i centrali telefonicznej.


Copyright by CEZARtel 2010. Webmaster DeviNet