Cyfrowe centrale telefoniczne IP-PBX Slican

użyj poniższych przycisków aby dowiedzieć się więcej…

centrala Slican IPS

mała centralka telefoniczna IP, wystarczy, że masz Internet,
przeznaczona do samodzielnego montażu i konfiguracji

obudowa na ścianę lub półkę

————————————————————————————————————–

hybrydowa centrala telefoniczna Slican IPU-14 jest produktem, który doskonale spełnia oczekiwania małych firm w zakresie nowoczesnej i wielozadaniowej telekomunikacji, łącza IP, GSM, ISDN, POTS, możliwość nagrywania rozmów, czy bezpłatna aplikacja bilingowa Slican BillingMAN zapewnią tanią i wysokiej jakości łączność,

obudowa Rack 1U lub na ścianę

Wymaga montażu i konfiguracji przez Autoryzowanego Partnera Slican.

obudowa IPU 1U rack

————————————————————————————————————–

Hybrydowa centrala telefoniczna IPM-032 dzięki jednorodnej zaawansowanej platformie IT, zapewnia tanią komunikację VoIP już od podstawowej wersji produktu. Centrala charakteryzuje się elastycznością i modułowością. Do dyspozycji jest 6 lub 8 wolnych slotów, w których można zainstalować potrzebne klientowi interfejsy: porty analogowe AB, linie miejskie POTS, ISDN BRA / E1, linie miejskie VoIP, GSM, Up0 / IP / SIP. Całość uzupełniają aplikacje własne i zewnętrzne, tworząc system taniej i bezpiecznej telekomunikacji dla firm nastawionych na sukces.

obudowa Rack 2U lub na ścianę

Wymaga montażu i konfiguracji przez Autoryzowanego Partnera Slican.

————————————————————————————————————–

Hybrydowa centrala telefoniczna Slican IPL-256 to centrala, w której zastosowano jednorodną platformę IT wykorzystującą technologię VoIP, GSM i TDM. Doskonała jakość i elastyczność stanowią podstawy do projektowania bezpiecznych rozwiązań sieciowych VoIP nawet do 100 użytkowników. Centrale IPL-256 charakteryzują się łatwością konfigurowania i tworzenia systemów, a sieciowanie i integracja jeszcze nigdy nie były tak proste.

obudowa Rack 4U lub na ścianę

Wymaga montażu i konfiguracji przez Autoryzowanego Partnera Slican.


————————————————————————————————————–

Slican NCP to system zunifikowanej komunikacji z szerokim zakresem usług takimi jak call center, komunikator, czat, wysyłanie sms-ów, Text2Speech – automatyczne generowanie zapowiedzi, nagrywanie rozmów, fax2mail, voice2mail, konferencje i video konferencje, zarzadzalne kolejkowanie połączeń i inne.

Wymaga montażu i konfiguracji przez Autoryzowanego Partnera Slican.