Powitania telefoniczne są ważnym elementem wizerunkowym i komunikacyjnym dla firmy. Jeśli są przygotowane starannie zachęcają Klientów do kontaktu i na odwrót jeśli są przygotowane niedbale, mogą skutecznie odstraszyć, zwłaszcza osoby, które dzwonią po raz pierwszy do Państwa firmy.
Profesjonalne przygotowanie zapowiedzi central telefonicznych, powinno uwzględniać: dopasowanie głosu lektora do charakteru działalności firmy oraz przemyślane przygotowanie treści na komunikaty głosowe. Przykładowo: podanie informacji o numerach wewnętrznych działów w naszej firmie nie będzie pomocne wówczas, gdy Klient dodzwoni się do nas poza godzinami pracy firmy. O wiele lepiej w takiej sytuacji poinformować dzwoniącego o godzinach pracy biura lub podać mu adres e-mail służący do kontaktu. Zapowiedzi centrali telefonicznej są realizowane zawsze we współpracy z Klientem oraz z uwzględnieniem powyższych standardów.
Poniżej przedstawiamy przykłady głosów:
głosy męskie:
w szczególności polecamy głos DANIEL (strona nr 2)
głosy żeńskie:
w szczególności polecamy głos MARZENA 1 lub JUSTYNA (strona 1)
native:
znani i lubiani:
Zapowiedzi centrali telefonicznej – statystyka
- 70 % dzwoniących jest kierowanych do kolejki oczekujących
- przeciętny rozmówca biznesowy spędza w kolejce ok. 8 min dziennie
- rozmówcy czekają dłużej jeśli słyszą muzykę i wiadomości
- w przypadku braku powitania, 60 % dzwoniących rozłącza się szybko